خلاقیت در تبلیغات چیست و چگونه می توان به آن تبدیل شد؟
خلاقیت در تبلیغات چیست و چگونه می توان به آن تبدیل شد؟مشاوره
خواه تبلیغاتی باشد که لیست پخش Spotify شما را قطع می کند، بیلبوردهای بزرگ یا پست هایی که در فید اینستاگرام شما ظاهر می شوند، تبلیغات در همه جا وجود دارد. در حالی که میتوانید آگاه باشید که آژانسهای تبلیغاتی اغلب پشت کمپینهای بزرگ هستند، ممکن است ندانید که این نقش یک خلاق است که ایدههای وحشی و شگفتانگیزی پشت آنها ارائه دهد. از کیتی ادلستن و گابریل گیل، دو خلاق از Wieden+Kennedy میخواهیم که همه چیز را در مورد این نقش به ما بگویند - از انواع پروژههایی که روی آنها کار میکنند تا مهارتهایی که برای تبدیل شدن به آن نیاز دارند، به
علاوه منابع رایگان برای هر کسی که میخواهد وارد این نقش شود. رشته.
یک خلاق در تبلیغات چه می کند؟
در یک آژانس تبلیغاتی، خلاقان کسانی هستند که ایده بزرگ برای برندها را ارائه می دهند. با این حال، همیشه از ما به عنوان یک "خلاق" یاد نمی شود - ما در طعم های مختلفی از جمله: کارگردان هنری کپی رایتر فناوری خلاق طراح خلاق ترکیبی کارگردان خلاق گاهی اوقات، خلاق ها به عنوان یک دوتایی خلاق به وجود می آیند که یک نفر در جنبه بصری و دیگری در سمت کپی تخصص دارد. بنابراین شما می توانید یک مدیر هنری داشته باشید، به عنوان مثال، با یک کپی رایتر شریک شود. در شرکت خلاقی مانند W+K، خلاقان همچنین میتوانند تولیدکننده، استراتژیست، سرپرست موسیقی، ویرایشگر، خالق محتوا و موارد دیگر باشند – همه چیز به اشتراک گذاشتن دیدگاه و مجموعه مهارتهای منحصربهفرد شما است.
یک فرد خلاق معمولاً قبل از اینکه به پستهای میانوزن و ارشد پیش برود، از سطح نوجوانان شروع میکند. فراتر از این، ممکن است به سمت یک مدیر خلاق، مدیر خلاق اجرایی یا مدیر ارشد خلاق پیش بروید.
📂 خلاق ها روی چه نوع پروژه هایی کار می کنند؟ شغل یک خلاق مستلزم کسب اطلاعات توسط یک برند در مورد یک پروژه است - معمولاً در مورد محصول یا خدماتی که میخواهند جهان درباره آن بداند یا مشکلی که تجربه میکند. پس از آن، خلاقان به همراه تیم خود، چگونگی برقراری ارتباط پیام یا تبلیغ چیزی را به روشی منحصر به فرد، به یاد ماندنی و جالب میفهمند. وقتی با موفقیت انجام می شود، افراد در نهایت آن ایده ها یا موارد را در زندگی روزمره خود به یاد می آورند – برای مثال زمانی که در حال خرید هستند یا به دنبال یک ماشین جدید می گردند. راههای زیادی برای حل یک مشکل وجود دارد، بنابراین افراد خلاق میتوانند روی یکی یا همه موارد زیر کار کنند:
قبلا کجا کار را دیده بودم؟ نمونه های اخیر پروژه های Wieden+Kennedy عبارتند از: یورو زنان یوفا در طول مسابقات یورو زنان یوفا 2022، تیم ما پرچم «خانه» را ایجاد کرد که نایک هنگام پیروزی تیم زنان بریتانیا در زمین پخش شد. روز بعد نیز یک جلد روی روزنامه مترو منتشر شد که پیروزی آنها را جشن گرفت - و حتی عکسی از صادق خان که در هنگام مصاحبه تی شرتی با آرم "خانه" پوشیده بود. کمپین یورو زنان یوفا را ببینید نایک رانینگ تیم خلاق میان وزن ما همچنین روی کمپین دویدن نایک لندن کار کرد. ما این ایده را در طول هفت ماه به نایک ارائه میدادیم، بنابراین با نوشتن خطوط هفته به هفته شروع شد. سپس کار با یک عکسبرداری در خیابان های پکهام انجام شد که فوق العاده سرگرم کننده و دیوانه کننده بود. تبلیغات نهایی در ژوئیه سال گذشته
در سراسر پکهام ارسال شد!
No comments:
Post a Comment