گاهی اوقات شرکتها در این مرحله اطلاعات اضافی مانند آدرس ایمیل را جمعآوری میکنند – به خصوص اگر شرکت میزبان airdrop به دنبال گسترش لیست تماس خود باشد.
پس از تعیین دسته ای از گیرندگان، شرکت ها معمولاً از طریق یک قرارداد هوشمند یا یک برنامه خوداجرایی که تراکنش ها را خودکار می کند، ایردراپ را تسهیل می کنند. این برنامه توکنها را از کیف پول خزانه شرکت منتقل میکند و آن را بین شرکتکنندگان منتخب توزیع میکند، بدون اینکه هیچ اقدامی از سوی گیرنده انجام شود. در این مرحله، شرکتها معمولاً نتایج بلوک تراکنشهای خود را منتشر میکنند تا پروژه را بیشتر تبلیغ کنند و ثابت کنند که ایردراپ واقعاً اتفاق افتاده است.
No comments:
Post a Comment